Pembuatan Desain Aplikasi Tukang Online (TULEN)

Hadiono, Aqil Ramadhan (2023) Pembuatan Desain Aplikasi Tukang Online (TULEN). Project Report. [s.n.], [s.l.]. (Unpublished)

[thumbnail of 5025201261-Project_Report.pdf] Text
5025201261-Project_Report.pdf - Accepted Version

Download (2MB)

Abstract

Aplikasi tukang online di Adhi karya disebut dengan TULEN (tukang online). Aplikasi ini bergerak dalam beberapa bidang yaitu tukang AC, tukang kebersihan, tukang pipa, dan masih banyak lagi yang berhubungan dengan tukang. Aplikasi ini masih dalam tahap pembuatan dan trial dari aplikasi tulen tersebut. Aplikasi ini memiliki Website, dan Mobile app. Untuk bagian mobile app tulen sendiri memiliki 2 aplikasi yang berjalan yaitu aplikasi tulen untuk customer dan aplikasi tulen untuk mitra dan tukang yang bekerja.
===========================================================================================================================
The online handyman application at Adhi Karya is called TULEN (online handyman). This application operates in several fields, namely AC repairmen, cleaners, plumbers, and many more related to handymen. This application is still in the creation and trial stages of this genuine application. This application has a Website, and a Mobile app. For the mobile app section, Pure has 2 running applications, namely a genuine application for customers and a genuine application for partners and craftsmen who work.

Item Type: Monograph (Project Report)
Uncontrolled Keywords: Online Handyman, application, website, mobile application Tukang Online, aplikasi, website, mobile aplikasi
Subjects: T Technology > T Technology (General) > T58.5 Information technology. IT--Auditing
Divisions: Faculty of Industrial Technology > Informatics Engineering > 55201-(S1) Undergraduate Thesis
Depositing User: Aqil Ramadhan Hadiono
Date Deposited: 18 Dec 2023 00:42
Last Modified: 18 Dec 2023 00:42
URI: http://repository.its.ac.id/id/eprint/105291

Actions (login required)

View Item View Item